زنگی آباد کرمان

اخبار شهر زنگی آباد وتوابع

زنگی آباد کرمان

اخبار شهر زنگی آباد وتوابع

نمایشگاه کتاب

امرو رفته بودم به سیل نمایشگاه کتاب. نمیدونی چه خبر بود. هرچی سیل کردم دیدم همش همون کتابای پارسالیه.هلکی چکیدم جلو یه بنده خدائی و شونزده هزار تمن دادمو ویه خورده کاغذو که وششون میگفتن:بن گرفتم. حالو افتاده بودم تو باغ گل. نه میدونستم ونه میتونستم چی میما بخرم.

       هنتو غینگ غینگو ور دور خودم میگشتم. از این کت میرفتم. ازو کت بدر می اومدم. آخرش کل گیجو گرفتم وهمو سرجام نشستم ور زمین.

       یه خوردوئی که به حال اومدم دیدم یه دختروئی ت بلند گو هی گرران داره میگه: بیایین برین ولر.  منم که هنو هچی نخریده بودم، گفتم: چی میگی؟ من هنو نیم ساعتم نیس که اومدم به نمایشگاه.گفتن: ساعت خواب. بنده خدا تو تا حالو به خواب بودی. وخین،وخین، خجالت بکش اخودت. تشریفاره ببر. میخواییم ذراره ببندیم. برو صب بووخ بیا...

20 آذر ماه سال جاری؛آزمون استخدامی دانشگاه پزشکی کرمان برگزار می

مدیر امور نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 20 آذر ماه سال جاری آخرین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس زنگی‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 20 آذرماه 88 آخرین آزمون استخدامی در سال جاری را برگزار می‌کنیم و از هفته اول آذرماه به مدت 10 روز ثبت نام علاقمندان به شرکت در این آزمون آغاز می‌شود.
وی افزود: داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند به سایت اینترنتی www.kmu.ir مراجعه و پس از ارسال مدارک مورد نیاز، ثبت نام کنند، همچنین اسامی پذیرفته‌شدگان 15 تا 20 روز بعد از برگزاری آزمون در همین سایت اعلام می‌شود.
زنگی‌آبادی تصریح کرد: جزئیات بیشتر در باره چگونگی و محل برگزاری آزمون متعاقبا در نشریات و خبرگزاری‌ها اعلام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تعداد 280 نفر از پذیرفته‌شدگان در این آزمون در حوزه‌های مختلف دانشگاه استخدام می‌شوند که تعداد 100 نفر در حوزه معاونت بهداشتی، 123 نفر پرستار، ماما، پزشک و سایر رشته‌های مربوط به امور درمان و 10 نفر در سهمیه معاون آموزشی دانشکده‌ها و تعداد هفت نفر در سایر معاونت‌های دانشگاه و همچنین تعداد 40 نفر در رسته‌های اداری، مالی و پشتیبانی به کار گرفته می‌شوند.
مدیر امور انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهارداشت: کل نمره آزمون 150 است و برای قبولی در آن به 60 درصد نمره یعنی 90 امتیاز نیاز است، 60 درصد سوالات تخصصی و 40 درصد عمومی از رشته‌های زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ادبیات فارسی، هوش و استعدادهای تحصیلی است.
وی افزود: کسانی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی هستند، فقط می‌توانند در شهر محل خدمت خود در آزمون شرکت کنند و اگر قصد دارند در شهر کرمان در آزمون شرکت کنند، باید از ادامه طرح انصراف دهند.
زنگی‌آبادی گفت: با توجه به اینکه سال جاری آخرین سال برنامه چهارم توسعه است، دانشگاه باید کل سهمیه موجود را برای استخدام به کار گیرد و به همین دلیل تعداد پذیرفته‌شدگان در آخرین آزمون بالا است.
وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون تعداد 14 هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی مشغول به کار هستند که 8 هزار نفر به طور رسمی و پیمانی، 2 هزار نفر شرکتی و حدود 2 هزار و 500 نفر نیروی قراردادی مشغول به فعالیت هستند.